Sunday 17 May 2015

Gambar Pegawai Polis Beraksi Seks?

Kenapa Ketua Polis Negara tidak membuat kenyataan rasmi berhubung dakwaan Sanjeevan mengenai skandal seks yang melibatkan pegawai PDRM yang berpangkat tinggi?

Sehingga ke hari ini, Sanjeevan yang juga Pengerusi Mywatch belum lagi dipanggil kemana mana balai polis untuk disoal siasat. Dalam dakwaan tersebut, beliau turut mengakui mempunyai bukti yang amat kukuh. Bukti bergambar dan dokumen ada di tangan beliau.

Hampir setahun beliau membuat pengakuan yang turut dilihat menjejaskan nama baik PDRM dan juga membuatkan ahli keluarga PDRM hidup tertekan.



Beberapa NGO juga sudah membuat laporan polis terhadap dakwaan Sanjeevan. Namun masyarakat gagal melihat Ketua Polis Negara bertindak.

Apakah Sanjeevan termasuk di dalam senarai individu yng kebal dari siasatan polis?

Menurut sumber, tindakan Ketua Polis Negara berdiam diri menyebabkan imej polis turut terjejas. Dakwaan Sanjeevan bukan sahaja terhadap kes skandal seks tersebut tetapi Sanjeevan turut juga dilihat membuat dakwaan liar terhadap Menteri Dalam Negeri dan Mantan Ketua Polis Negara yang lain.

Siapa Sanjeevan hinggakan Ketua Polis seperti takut untuk berhadapan dengannya. Sehinggakan Sanjeevan menipu hadir ke Balai Polis Kajang pun Ketua Polis Negara tidak mampu membuat penjelasan.

Siapa dalam gambar aksi seks tersebut?

No comments:

Post a Comment